Veelgestelde vragen

Verzenden & betalen

Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan?

  • Maestro
  • Mastercard
  • VISA
  • iDeal

Zodra de betaling is ontvangen worden de artikelen binnen de vermelde levertijd verzonden.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?

De leveringstermijn gaat pas in na ontvangst van betaling. Er wordt gestreefd naar een zo kort mogelijke leveringstermijn. De leveringstermijn bedraagt minimaal 1 werkdag en maximaal 2 dagen na ontvangst van de betaling voor levering in België. Voor andere landen minimaal 2 tot maximaal 30 dagen.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Voor levering in België zijn de prijzen exclusief leveringskosten vanaf 50 euro. Voor leveringen onder 50 euro worden 7,5 euro verzendkosten opgenomen De kosten voor verzending naar andere landen worden opgegeven bij bestelling vooraleer de bestelling definitief wordt geplaatst. Er kan dan alsnog van de bestelling worden afgezien. 

Voor levering in België zijn de prijzen exclusief leveringskosten vanaf 50 euro. De kosten voor verzending naar andere landen worden opgegeven bij bestelling vooraleer de bestelling definitief wordt geplaatst. Er kan dan alsnog van de bestelling worden afgezien. De kosten van verzending zijn ook per land terug te vinden:

Aankoop < 50 euro:

  • België: 7.5 euro
  • Nederland: 10 euro
  • Frankrijk, Duitsland, G-H Luxemburg: 15 euro
  • Andere landen binnen Europa: 25 euro

Aankoop > 50 euro:

  • België: gratis
  • Nederland: 10 euro
  • Frankrijk, Duitsland, G-H Luxemburg: 15 euro
  • Andere landen binnen Europa: 25 euro

Aankoop > 150 euro:

  • België: gratis
  • Nederland: gratis
  • Frankrijk, Duitsland, G-H Luxemburg: 15 euro
  • Andere landen binnen Europa: 25 euro

Aankoop >300 euro:

  • België: gratis
  • Nederland: gratis
  • Frankrijk, Duitsland, G-H Luxemburg: gratis
  • Andere landen binnen Europa: gratis

Kan ik mijn bestelling opvolgen?

Voor verzending naar een adres wordt een e-mail verstuurd op het moment dat de levering wordt meegeven met de verzendpartner Bpost. Via het daarin vermelde link met trackingnummer kan je de verzending opvolgen via een track & trace code.

Bestellingen

Hoe plaats ik een bestelling?

Kies uw product(en) en plaats ze in de winkelwagen. U kan uw bestelling daarna meteen afronden of nog verder winkelen. Als u alle producten gevonden hebt gaat u verder naar ‘betalen’. Vul alle gegevens in en volg de stappen. De bestelling is pas definitief na ontvangst van de betaling.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ophalen kan steeds in de KAA Gent Fanshop.

Openingsuren

  • Maandag: gesloten
  • Dinsdag & donderdag: 11u30 - 14u
  • Woensdag & vrijdag: 11u30 - 18u
  • Zaterdag: 10u-13u (bij thuiswedstrijd in het weekend, anders gesloten)
  • Wedstrijddagen: vanaf 2 uur voor de aftrap en tot 1 uur na de match.

Contact:

Ottergemsesteenweg Zuid, 808 9000 Gent
e-mail: fanshop@kaagent.be
tel: 09 330 23 60

Moet ik me registreren om een bestelling te kunnen plaatsen en betalen?

Om een bestelling te kunnen plaatsen zal je een Buffalo Account moeten aanmaken.  

Voor meer info, bekijk zeker de digitale handleiding.

Hoe weet ik dat mijn bestelling verzonden is?

Wanneer je als klant kiest voor verzending naar een adres wordt een e-mail verstuurd op het moment dat de levering wordt meegeven met de verzendpartner Bpost. Via het daarin vermelde link met trackingnummer kan je de verzending opvolgen via een track & trace code.

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Wenst u een product terug te sturen? Geen enkel probleem! Vul het retour document zorgvuldig in en stuur dit samen met het product terug.

Verzendingskosten betaalt u wel zelf.

U kan de bestelling ook altijd gratis afgeven in de KAA Gent Fanshop.

Download hier het retour document

Kan ik mijn bestelling omruilen?

Is het bestelde product niet goed van maat? Of kiest u toch een ander kleur? Ruilen is geen enkel probleem. Bij het ruilen betaalt u geen nieuwe verzendingskosten. Vergeet dit zeker niet aan te duiden op het retour document. Het producten ruilen in onze winkel mag ook altijd. Zo geniet u ook van onze deskundige uitleg.

Kan ik afzien van mijn aankoop?

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen af te zien van de aankoop. Deze 14 dagen starten vanaf de dag dat de producten bij u geleverd zijn.

Wanneer wordt de terugbetaling uitgevoerd?

De terugbetaling vindt plaats binnen de vijf werkdagen nadat u hebt meegedeeld af te zien van de overeenkomst en de bestelling terug in ons bezit is. Wij betalen u de volledige aankoopprijs terug. De gemaakte transportkosten bij de bestellingen worden niet vergoed. De terugbetaling gebeurt via dezelfde methode als de betaling. Dit geldt ook wanneer u de goederen in onze winkel afgeeft.